Strategie > Onderneming > Audi Brussels

Onderneming

  • 01-keyvisual-en-black-rgb.jpg
01-keyvisual-en-black-rgb.jpg

De automobielindustrie beleeft een ware transformatie: nieuwe concurrenten, nieuwe klantenwensen en nieuwe mogelijkheden op het vlak van bedrijfsactiviteiten zien overal het daglicht. Deze transformatie wordt aangedreven door de megatrends van digitalisering, duurzaamheid en verstedelijking en brengt haar eigen nieuwe uitdagingen met zich mee. Om deze uitdagingen met succes het hoofd te bieden, zullen we ons bedrijf fundamenteel moeten aanpassen. We staan momenteel aan het begin van dit veranderingsproces bij Audi. Maar wat is ons streefdoel? We hebben het in onze nieuwe Audi-visie vastgelegd: we zullen een leverancier van duurzame, individuele premiummobiliteit worden wat onze klanten overal ter wereld tevreden zal stellen. Onze kwaliteitsvoertuigen blijven de basis vormen voor dit proces. De hoofdboodschap is daarom: onze kernactiviteit is en zal de belangrijkste pijler van ons succes blijven. We proberen een gunstige positie voor onszelf te bewerkstellingen om ons toekomstig succes te verzekeren, maar blijven trouw aan ons DNA - voorsprong nemen is onze belofte. En deze belofte wordt waargemaakt door onze duurzame premiumvoertuigen die de modellen van de concurrentie overtreffen, alsook door onze mobiliteitsaanbiedingen en dienstverlening.

DSU